Lid worden?

Wanneer je lid worden bij onze vereniging gaat dat als volgt:

• Je  neemt contact op met ons om een paar keer te komen kijken, dit kan via de site “Keertje komen kijken” maar ook door een keer mee te gaan met een vriendje of vriendinnetje.
  • Als je 3 keer bent wezen kijken en het lijkt je leuk om lid te worden geef dit dan aan bij de leiding van je speltak en ontvang een inschrijfenvelop met inschrijfformulier, doorlopende machtiging en informatieboekje.
  • Vul het formulier in voor automatische incasso. Kijk op deze pagina voor meer informatie.
  • Schrijf je je in na 1 februari dan is de contributie de helft van de normale hoogte.
  • Het lidmaatschap wordt automatisch verlengd voor de duur van een heel seizoen.
  • Vanwege nieuwe richtlijnen vanuit Scouting Nederland willen we je vragen  om het huishoudelijk reglement van Scouting Nederland door te nemen voor wat betreft de regels omtrent lidmaatschap.
  • Met ingang van maart 2013 is het huishoudelijk reglement van Scouting Nunspeet met meerderheid van stemmen door de groepsraad goedgekeurd. Hiermee is deze van toepassing op alle leden van Scouting Nunspeet.

Mocht je verder nog vragen hebben neem dan contact op via het contactformulier.

Huishoudelijk reglement Scouting Nunspeet 2020