Stanley Stam

De Stanley Stam is een leeftijdsgroep van 18 tot 21 jaar. In deze leeftijdscategorie heb je geen leiding meer zoals bij andere speltakken. Wij van de Stam hebben het geluk dat we ook een eigen Stamgebouw hebben; in dit gebouw hebben we zelf de verantwoordelijkheid dat we het netjes en in originele staat houden. Officieel hebben wij opkomst op de zaterdag van 13:30 tot 17:00 uur, maar na die tijd blijven we vaak hangen om met elkaar gezellig bij te praten. Naast de officiële opkomst kunnen we er doordeweeks ook altijd terecht.

De opkomsten worden door ons zelf bedacht, eens in de paar maanden hebben wij een overleg en maken we plannen wat we willen doen. Dat kan variëren van bakken/braden tot het organiseren van feesten  en alles wat je leuk lijkt te doen. Het voordeel is dat we dat zelf in de hand hebben.

Wij van de Stam organiseren jaarlijks het PiKaNu (Pinkster Kamp Nunspeet). Naast deze activiteiten helpen wij ook wel eens bij andere speltakken als zij onze hulp kunnen gebruiken. Na de Stam (ouder dan 21) kun je leiding worden of word je Highlander.

Wil je meer informatie of wil jij 3 keer vrijblijvend een kijkje komen nemen vul het kom een keertje kijkenformulier op deze site in of mail naar stam@scoutingnunspeet.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Evenementen kalender Stanley Stam":

[ai1ec cat_id=”28″]

Laatste Stanley stam nieuws:

[rssinpage rssfeed=’http://scoutingnunspeet.nl/category/stam/feed’]