Guithégro

Ons clubhuis Guithégro ligt in een schitterende bosomgeving ca. 1,5 km van het dorpscentrum en NS station Nunspeet.

Adres: RD-coördinaat: hddd°mm.mmm’ (WGS-84):
Elspeterweg 51 RDX: 182.350 N 52 21.645
8071PB  Nunspeet RDY: 485.950 E   5 47.322

Via onderstaande kaart kan je een routebeschrijving laten maken naar de locatie en het geeft een goed overzicht van de ligging van het gebouw.
[mapsmarker marker=”3″]

Over het clubhuis:
Het gebouw beschikt over een ruime hal, twee sanitaire ruimtes, keuken, drie grote verblijven van 50, 49 en 48 vierkante meter en een stafverblijf van bijna 15 vierkante meter.

De professionele keuken is voorzien van:

• 6-pits brander;
  • Afzuigkap;
  • Dubbele oven;
  • Grote koelkast;
  • Vrieskast;
  • RVS werktafel(s);

Sanitaire ruimte is voorzien van:

Ruimte 1:

• 3 toiletten
  • 2 douches
  • 2 wasbakken met 6 kranen

Ruimte 2:

• 2 toiletten
  • 2 douches
  • 1 wasbak met 3 kranen

Algemene voorzieningen:

• Centrale verwarming;
  • Twee houtkachels;
  • Brandmeldinstallatie;
  • Kampvuurkuil 1
  • Afvalcontainer

1)   Voor het gebruik van de kampvuurkuil gelden specifieke voorwaarden, u kunt deze vinden in de huurovereenkomst

Huurprijs seizoen 2023/2024:

Personen 1,2

€     5,80

p.p.p.n
Gas, water en elektra

€   15,00

per dag
Afvalkosten3

€ 50,00

per boeking
Borgsom 4

€ 200,00

1)    Exclusief toeristenbelasting, exclusief water/ gas/ elektra verbruik, en afvoerkosten (afval).
2)    Prijzen zijn gebaseerd op een minimum groepsgrootte 25 personen.
3)    Bij meer dan één lediging wordt dit bedrag per lediging in rekening gebracht.
4)    De borgsom die u uiteraard wel terugkrijgt als u het gebouw na de huurperiode weer schoon en zonder gebreken aan ons overdraagt.

Beschikbaarheid:

Het clubhuis wordt gedurende de hele zomervakantie verhuurd. Een huurperiode loopt in principe van 14:00 uur op de dag van aankomst tot 12:00 uur op de dag van vertrek.

Buiten de schoolvakanties (regio midden) om kan het clubhuis ook gehuurd worden, maar hiervoor gelden andere regels in verband met onze eigen opkomsten.

Informatie en de mogelijkheden:
Voor verhuurmogelijkheden kan je altijd even contact opnemen met de verhuur coördinator via het verhuurcontactformulier.

Impressie foto’s:

Hieronder enkele foto’s die een beeld geven van ons clubhuis en de directe omgeving. Met plezier nodigen we u uit een keer te komen kijken!