Ouderparticipatie

Sinds enige tijd betrekken we de ouders/verzorgers van alle jeugdleden van onze groep bij verschillende activiteiten en klussen.

Mede door deze hulp kunnen we de contributie zo laag mogelijk houden. We hoeven immers geen schoonmaakdiensten en klusbedrijven in te huren. Deze besparing in kosten leidt tot de huidige lage contributie. Deze willen we in de toekomst ook laag houden.

We ontlasten hiermee alle leidinggevenden en kaderleden. Zij kunnen dan hun energie steken in het maken van spannende en leuke opkomsten voor alle jeugdleden.

Om het aanmelden voor de verschillende activiteiten en klussen te vergemakkelijken hebben we voor alle ouders/verzorgers een invulformulier gemaakt. Vanaf nu kunnen ouders zichzelf aanmelden. Hierdoor kunt u gemakkelijker rekening houden met uw eigen agenda en klussen die u kunt doen.

In de basis zullen we de klussen op de zaterdagen willen uitvoeren, eerste / laatste uurtjes van de opkomst van uw jeugdlid.
Dit biedt u tevens de kans om “achter de schermen” van een opkomst mee te kijken.

We verwachten hierbij jouw hulp en verantwoordelijkheid.
Doordat iedereen meehelpt, gaat het per persoon slechts om een geringe inspanning. Vele handen maken immers licht werk!

Na het invullen zal één van de kluscoördinatoren met u contact op nemen.

Velden met een * zijn verplicht